loading...
بـــــــــــــــیداد
ویدئو
علی بازدید : 184 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)


۱) بر هم خوردن تعادل روانی

 

۲)  عدم تمرکز حواس :

 


یکی از ضررهای رایج خودارضایی این است که شخص مبتلا به دلیل این که دائما با خیالات جنسی در کش و قوس است، بعد از مدتی قدرت تمرکز خود را از دست می‌دهد. یکی از دلایل موفق نبودن بعضی از دانش آموزان و دانشجویان در تحصیل، ناتوانی در تمرکز به خاطر خودارضایی می باشد. (عدم تمرکز حواس بعد از ترک دائم خود ارضایی و به شرط دوری از موارد تحریک کننده

 

 ۳)  ضعف حافظه :

 

ضعف و کندی حافظه از شایع ترین عوارض روانی ناشی از استمناء می باشد همچنین یکی از علل ابتلا به آلزایمر زودرس در دوران میان سالی استمنای بیش از حد در دوران جوانی می باشد.

 

۴) كج خلقی و گوشه گيری

 

 

 

۵) احساس گناه و عذاب وجدان ( نفرت از خود )

 

۶) استرس و اضطراب

۷) حساسیت بیش از حد و زودرنجی

 

۸) بی خوابی و یا کم خوابی :

 
 

۹) ایجاد احساس حقارت و کم رویی غیر طبیعی در شخص مبتلا :

 

یکی از عوارض روانی استمناء نوعی ضعف شخصیتی است که همراه با احساس حقارت و کم رویی غیر عادی همراه است. این ضعف شخصیتی را می توان در تعامل فرد بیمار با جامعه مخصوصاً ارتباط با جنس مخالف مشاهده نمود.

 

۱۰) پرخاشگری و تند خویی

 

۱۱) تمايل به هم جنس بازی

 
 

۱۲) تحريك شدن در اثر كوچك ترين مسائل جنسی :

 

گاهی اوقات بعضی از مبتلايان به استمناء بر اثر افراط در اين عمل به يك نوع بيماری جنون استمناء كه شباهت زيادی به ساديسم دارد مبتلا می شوند و آن وقت حتی با مشاهده ی سگ و گربه هم به فكر استمناء مي افتند و بلافاصله مشغول عمل می شوند لذا در اثر افراط بيش از حد، قوای تناسلی آن ها به مرور زمان ضعیف شده و حتی به وضع دلخراشی از كار می افتد.

13) ترس از نگاه دیگران . ترس از اجتماع . ترس از جمعیت :

شخص زمانی که در بین جمع و دیگران قرار میگیرد به دلیل عدم تمرکز حواس و کمبود اعتماد به نفس و دلایل دیگری از نگاه دیگران ترس دارد و دچار کم رویی شده و از به میان آمدن در جمع اکراه دارد و معذب است .  اعصابش به هم ریخته و در مواردی دهانش تلخ میشود و گویی سیستم بدنش در این حالات به هم میخورد . البته در صورت ترک خودارضایی و دوری کامل از موارد تحریک کننده به لطف خدا این عارضۀ به معنای واقعی کلمه آزار دهنده به مرور از بین خواهد رفت و شخص دوباره روابط عمومی و اجتماعی و تمرکز حواس و اعتماد به نفس گذشته خود را به دست خواهد آورد و به احتمال بسیار زیاد این خصوصیات، حتی بهتر و قویتر از گذشته خواهد شد و با اراده ای که به واسطه ترک خود ارضایی به دست خواهد آورد، احساس قدرت زیاد و شیرینی را در روان و به تبع آن جسم خود احساس خواهد کرد.

 

 

 

 

 

1 ) The mental imbalances

2 ) Lack of concentration :

One of the most common risks is masturbating because the person with sexual fantasies constantly stretch and bend , after he loses his concentration . One of the reasons for the failure of some students in school , inability to concentrate , because masturbation is. ( Difficulty concentrating after Masturbation permanent leave to stay away from the irritating condition

 
3 ) Poor memory :

Weakness and a slow memory, the most common psychological effects of masturbation is also one of the causes of Alzheimer's disease in early middle age during masturbation is too young .

4 ) irritability and withdrawal

5 ) a sense of sin and guilt ( self- hatred )

6 ) Stress and Anxiety

7 ) hypersensitivity and irritability

8 ) insomnia or lack of sleep :

9 ) Create a sense of inferiority and low surface abnormalities in person :

One of the psychological effects of masturbation is a weakness of character that is associated with feelings of inferiority and low surface anomaly . The weakness of the interaction between a patient's personality can be seen with the community, especially the relationship with the opposite sex .

10 ) Aggression and irascibility

11 ) tend to Homosexuality

12 ) The smallest of sexy sex :

Therefore, the extremes of excessive force has been weakened over time and reproductive work falls into a tragic situation .

13 ) fear of the sight of others. Social phobia . Fear of crowds :

Her nerves messy and bitter in his mouth , and if things break their systems in these states

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 356
  • بازدید کلی : 20,281
  • کدهای اختصاصی
    ارسال اين مطلب به ( فيس بوک ) ارسال اين مطلب به ( فيس نما )