loading...
بـــــــــــــــیداد
ویدئو
علی بازدید : 248 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

گر ميخواهيد خود ارضايي را واقعا ترک کنيد ، از نگاه كردن به فيلم‎هايي كه تحريك جنسي ايجاد مي‎كند اجتناب كنيد. اگر کسي تصميم به ترک کردن استمنا گرفته باشد اما فيلمهاي شهوت انگيز و سکس ببيند بسيار واضح است که نمي تواند خودارضايي را ترک کند زيرا با ديدن اين فيلمها آنقدر ميل جنسي او زياد مي شود که ديگر براي او اراده اي براي خودداري از استمنا باقي نمي ماند.
بنابراين هر کسي تصميم به ترک خودارضايي گرفت بايد قبل از آن تصميم بگيرد از ديدن فيلمهاي جنسي خودداري کند.
البته بعضي از افراد هر چند تصميم مي گيرند که هم از خودارضايي و هم از ديدن فيلمهاي جنسي خودداري کنند اما با اين وجود در گوشي همراه يا کامپيوتر خود، اين گونه فيلمها را پاک نمي کنند! به عبارتي جرأت چنين کاري را نمي کنند!!

به نظر شما با وجودي که تصميم به ترک استمنا (و حتي ترک ديدن اين فيلمها) گرفته اند چرا اين فيلمها را پاک نمي کنند؟! جواب آن بسيار واضح است علت آن يکي از اين دو مطلب است:


ــ گروه اول کساني هستند که با خود مي گويند «شايد بعدا منصرف شدم و دوباره تصميم گرفتم استمنا کنم در آن موقع ديگر هيچ فيلمي ندارم که از آن لذت ببرم! آري در آن زمان، ديگر فيلمي ندارم که بتوانم با ديدن آنها يک استمناي لذت بخش داشته باشم!!! بنابراين حس آينده نگري به انسان مي گويد اين فيلمهايي که با درد سر زياد از اينترنت دانلود کرده ام و يا با هزينه زياد خريده ام را از باب احتياط نگه داري کنم شايد بعدا به درد خورد!»

ــ بعضي ديگر از اين افراد، جواب ديگري مي دهند آنها مي گويند :« هر چند من تصميم گرفته ام استمنا نکنم و حتي فيلمهاي مستهجن نگاه نکنم اما نگه داشتن اين فيلمها که ضرري ندارد پس چرا بي جهت آنها را از بين ببرم؟!»

به هر دو گروه بالا بايد گفت شما هر چند مي خواهيد استمنا و حتي ديدن اين فيلمها را کنار بگذاريد اما مطمئن باشيد که دوباره به سراغ خودارضايي خواهيد رفت!! زيرا بالاخره نفس انسان، او را تحريک کرده و به سراغ اين فيلمها خواهد برد و خودتان بهتر مي دانيد اينکه دوباره انسان به سراغ تماشاي اين صحنه ها برود نتيجه اي جز تحريک شديد نداشته و طبيعتا در نظر اين افراد براي تخليه اين تحريک، چاره اي جز استمنا باقي نمي ماند!

بنابراين پيشنهاد مي شود اگر تصميم به ترک خودارضايي گرفته ايد اولا بايد تصميم بگيريد اين فيلمها را تماشا نکنيد و ثانيا بايد آنها را از حافظه موبايل يا رايانه ي خود پاک کنيد و گرنه مانند آن معتاد به مواد مخدري مي شويد که تصميم به ترک مواد گرفته اما در خانه خود مقداري هر چند ناچيز مواد مخفي کرده است! به نظر شما آيا اين معتاد مي تواند اعتيادش را ترک کند؟ قطعا خير .


و اما نکات مهم دیگری برای درمان خود ارضایی :


- جداً از تنهايي اجتناب نمائيد كه تنهايي، يك عامل مهم براي تحريك به خودارضايي است باز هم تكرار مي‎كنيم تنها نمانيــــــد، تنها نمانيــــــــــــــد، تنها نمانيــــــــــد و... .

- بهترين راهي که شيطان براي فريب دادن افرادي که تصميم به ترک خودارضايي گرفته اند استفاده ميکند اين است که به آنها مي گويد«تو تصميم گرفته اي استمنا نکني بنابراين اشکالي نداره که کمي با آلت خودت بازي کني بدون آنکه مني خارج بشه» معمولا اين افراد در اين دام قرار مي گيرند و با کمي تحريک کردن آلت خود، اختيار از دست آنها خارج مي شود و بعد از چند دقيقه مي بينند که ديگر نمي توانند جلوي خودشان را بگيرند!!! در اين لحظات هر چه تلاش مي کنند که از ادامه تحريک کردن دست بردارند ديگر نمي توانند!!! آري اين افراد در اين زمان به تنها چيزي که فکر مي کنند اين است که به اوج لذت برسند و وقتي به خود مي آيند که کار از کار گذشته و استمنا را انجام داده اند!!
اين کار مانند آن است که کسي بالاي يک سطح شيب دار بسيار ليز قرار گرفته است به نظر شما اگر اين فرد بگويد:« من خودم را در ابتداي اين سطح شيب دار ليز مي اندازم اما بعد از چند متر که ليز خوردم خودم را نگه مي دارم تا به پايين سقوط نکنم» آيا مي تواند خودش را بعد از ليز خوردن نگه دارد؟! قطعا جواب شما منفي است کسي که خودش را در اين سطح شيب دار انداخت به احتمال بسيار بسيار زياد ديگر نمي تواند جلوي خود را بگيرد و نتيجه اين کارش اين است که سقوط خواهد کرد!!!بنابراين نکته بسيار مهم اين است که از همان ابتدا از تحريک کردن آلت خود (حتي در حد کم) خودداري کنيد و گرنه بعد از چند دقيقه مي بينيد کار تمام شده و استمنا صورت گرفته است!

-
این نکته رو در صفحه 30 وبلاگ هم ذکر کرده بودم . اینجا باز مطرح میکنم : در صورتی که اراده کافی برای ترک خود ارضایی نداريد، فواصل زمانی خود ارضایی را کم کم زياد کنيد مثلاً روزی يک بار و يک روز در ميان و هفته ای يک بار و... . يک تقويم تهيه کنيد و هر روز از آنرا که همراه با خود ارضایی بوده است سياه کنيد. اين تقويم را تا زمانی که 3 ماه مداوم بدون سياهی داشته باشيد همواره همراه خود نگه داريد. مطلبي که بسياري از مبتلايان به خود ارضايي مطرح مي کنند اين است که: «ما بارها تصميم گرفته ايم که  اين کار را به صورت کــامل ترک کنيم ولي هر بار که اين تصميم را مي گيريم مدت کوتاهي نمي گذرد که دوباره به سراغ خودارضايي مي رويم و روز از نو روزي از نو!!! ما چکار کنيم که در ترک کردن موفق بشويم؟»
بايد در جواب اين عزيزان گفت علت اصلي اين مشکل آن است که اين افراد مي خواهند کاري را که مدتها به آن عادت داشته اند را يکباره ترک کنند به همين دليل هم شکست مي خورند!  يک معتاد به مواد مخدر را در نظر بگيريد که يکباره مي خواهد اعتيادش را ترک کند قطعا چنين شخصي نمي تواند چنين کاري را بکند! و بعد از چند هفته دوباره به مواد مخدر باز مي گردد و شايد حتي بدتر از قبل هم بشود!
اما اگر همين معتاد، ميزان استفاده از مواد را آرام آرام کم کند بالاخره بعد از مدتي آن  را ترک مي کند و به لطف خدا موفق مي شود.
بنابراين نکته بسيار مهم اين است که کساني که تمايل به ترک خودارضايي دارند نبايد تصميم بگيرند که يکباره به صورت کامل اين عمل را ترک کنند بلکه بايد به صورت تدريجي اين کار صورت بگيرد به عنوان مثال اگر کسي چند سال است که هفته اي دوبار استمنا مي کند بايد تصميم بگيرد که تا دو ماه آينده به جاي هفته اي دو استمنا يک استمنا انجام دهد.
بعد از اين که اين دو ماه را طي کرد تصميم بگيرد که در دو ماه بعدي به جاي هفته اي يک استمنا، هر دو هفته يک استمنا انجام دهد.
و بعد از گذشت اين دو ماه دوباره تصميم بگيرد به جاي دو هفته يکبار، سه هقته يکبار استمنا کند  و به همين ترتيب آرام آرام دفعات استمنا را آنقدر کم کند تا به لطف خداوند روزي برسد که به صورت کامل ترک کند.
البته توجه داشته باشید که رعایت این راهکار برای همه الزامی نیست .

- هرگز بر روي شکم نخوابيد كه اين کار، يكي از تحريك‎كننده‎هاي خيلي قوي است. بسياري از جوانان عادت دارند که بر روي شکم بخوابند و اين کار به صورت يک عادت براي آنها در آمده است پيشنهاد مي شود حتي در مواقعي که بر شکم خوابيدن، شما را تحريک نمي کند اين گونه نخوابيد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمارگیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 20,252
  • کدهای اختصاصی
    ارسال اين مطلب به ( فيس بوک ) ارسال اين مطلب به ( فيس نما )